Маркетингова кампанія для дбайливих покупців допоможе Ikea привернути увагу досвідчених покупців

Світлина Song на Unsplash

Нещодавно шведський піонер у сфері продажу меблів, які потрібно складати самостійно, компанія «Ikea», розпочала кампанію із залучення заощадливих покупців. Ця кампанія називається «Похвастайся власною кмітливістю» і має продемонструвати, що оселю можна повністю меблювати й без пограбування банку.

Гасло цієї кампанії – «розум – нове багатство» – спонукає покупців упевнено хвалитися вигідними купуваннями, заохочувати тих, хто мислить нестандартно, використовувати наявний простір максимально кмітливо і працювати лише з наявними матеріалами. Ця кампанія розумних витрат наслідує друковані видання в ОАЕ, де зазначається, що попри інфляцію вартість низки товарів не зросла. 

Ця кампанія проходить у доволі суворий для більшості з нас час, особливо, якщо згадати, що саме цей бренд завжди користувався повагою з-поміж заощадливих людей у кризовий період. Ба більше, ми, переважно, дбаємо про власний затишок та достаток, тому можемо легко знайти привід не купувати якийсь товар, особливо, якщо в ньому немає нагальної потреби. Тому в умовах слабкої економіки багато компаній і галузей намагаються задовольняти потреби насамперед саме таких дбайливих клієнтів.

Авжеж, речі на кшталт одягу, взуття, меблів, електроніки та інших товарів можна, очевидно, придбати в онлайн «секонд-хендах». Але привернути увагу клієнтів до власних товарів та послуг можна в інший спосіб, наприклад, у сфері азартних ігор пропонують бездепозитні бонуси в казино, чим заохочують тих, хто не заперечує, щоби розтринькати трохи грошенят, а розробники програмного забезпечення пропонують безоплатно користуватися власною продукцією впродовж певного проміжку часу.

Через таку рекламну кампанію, що підкреслює доступність товарів, керівництво «Ikea» сподівається зіграти на вродженому бажанні людини до вигідних пропозицій. Коли нам вдається дістати щось екстравагантне, у нас завжди купа приємних емоцій, і саме це підкреслюється в новій рекламній кампанії меблевого велетня.

Її розробили фахівці лондонської агенції «Мати» (Mother) і демонструє вона погляд на оселю очима батька, який хизується власною прикрашеною та вдосконаленою оселею в доволі екстравагантний спосіб. Водночас ця кампанія підкреслює, що оселя стала такою завдяки практичним речам «Ikea» з оптимальним співвідношенням ціни та якості, від диванів і ліжок до місць для зберігання речей. Оголошення «Ikea» сконцентровані на різноманітних продуктах цієї компанії та демонструють, що ви можете стати першокласним дизайнером власної оселі не за всі гроші світу.

Разом із такими оголошеннями кампанія «Похвастайся власною кмітливістю» закликає «кмітливо витрачати гроші» на все, разом з електроенергією, водою та сміттям, і «робити кмітливі речі», на кшталт купування та продажу товарів клієнтів, коли компанія «Ikea» купує ваші старі меблі, реставрує їх та надає їм шанс ще довго догоджати новим господарям.

Керівник у маркетингових справах британського та ірландського представництва компанії «Ikea» Сара Грін переконана, що ця рекламна кампанія зародилася з людського прагнення до кмітливих купівель, адже коли людина вхопила щось за гарною ціною, то вона така ж щаслива, наче щойно неймовірно розбагатіла. Через таку кампанію керівництво сподівається підтримати людей у цей непростий час, тому і пропонує доступні рішення, продукти та послуги для покращення умов проживання, а також можливість робити розумні та заощадливі вчинки, наприклад, як заощадливе перевезення меблів під час переселення.

 

Світлина Ikea

У квітні компанія «Ikea» планує започаткувати у Великій Британії та Ірландії 11 різноманітних кампаній «Хто тут кмітливий?», під час яких демонструватиме найрізноманітнішу продукцію, від очищувачів повітря та настільних ламп до електроніки й соціальних продуктів.


13.05.2023 790
09.09.2025

Чому історичні скарби під загрозою?

1139
05.09.2025
Вікторія Косович

Як в Івано-Франківську справляються з викликами в умовах війни, які інфраструктурні проєкти реалізовують та що планують після перемоги, Фіртка поспілкувалася з заступником мера, директором департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Михайлом Смушаком.

904
01.09.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки розпитала шкільну практичну психологиню Віталію Саламащак про те, як війна впливає на емоційний стан учнів, які методи допомагають дітям впоратись зі стресом та тривожністю і що батькам і вчителям варто знати, щоб підтримати дітей у цей непростий час.

1032
30.08.2025

Кримінальний шлейф компанії-переможця «Коста-Проект» викликає занепокоєння щодо прозорості будівництва системи лінійної телемеханіки.  

7052
29.08.2025
Олег Головенський

Рівно рік тому чимало експертів та аналітиків як крайній сценарій прогнозували перемир’я у війні та вибори президента, Верховної та місцевих рад на весну або на осінь вже поточного 2025 року.  

1689
27.08.2025

Формальний аудит і кримінальний шлейф компанії-переможця змушують задуматися.

2457

Некромантія — це про культуру. Культура, яка по суті є рекультивацією, стає просто культом смерті. Ніби логічно — чим більше мудрості, тим більше любови до смерті. Або ж сили й наснаги її прийняти. Це культ або ж ритуал.

206

Ще недавно приналежність до певної конфесії визначали також за однією ознакою, вважаючи, що православний священник має бороду, а католицький — з поголеним обличчям.

527

Цього дня, рівно 148 років тому, 22 серпня 1877 року народився мій прапрадід Самійло Головенський. Він був козацького роду, заможним, володів 30-ма гектарами поля та млином. В радянські часи його назвали «куркулем».

1562

Східне християнство — найпоширеніша релігійна традиція в Україні. Православна церква України і Українська греко-католицька церква мають подібний устав і обряди, і вони глибоко вкорінені в українську культуру.  

822
10.09.2025

Час останнього прийому їжі може впливати на здоров’я не менше, ніж її склад.  

1030
06.09.2025

Сіль супроводжує людство тисячоліттями. Колись вона була «білим золотом», за яке воювали й платили цілими статками, а сьогодні часто стає об’єктом звинувачень у шкоді для здоров’я.  

535
02.09.2025

Завдяки сприятливим погодним умовам та щоденній праці аграріїв завершили збирання ранніх зернових культур.  

897
09.09.2025

Християнська родина — це не лише осередок любові й підтримки, а й «домашня Церква».  

1208
05.09.2025

Вірян запрошують на прощу до Погінського монастиря, що на Прикарпатті.  

770
03.09.2025

Мер Івано-Франківська Руслан Марцінків підтримав позицію Українського католицького університету щодо враховування світоглядних критеріїв при відборі студентів на програму з проживанням у колегіумі.  

1330 1
30.08.2025

У Святому Письмі є притча, що вчить милосердю і взаємодопомозі, яку часто наводять як приклад для сучасного суспільства.  

920
09.09.2025

Мурали або стінописи сьогодні не є чимось незвичним. У містах України, зокрема й в Івано-Франківську, на вільних стінах будинків час від часу з'являються різноманітні нові прояви вуличного мистецтва.  

37260 1
04.09.2025

В Пекіні відбувся найбільший в історії Китаю військовий парад, присвячений 80-літтю завершення Другої Світової війни.

981
01.09.2025

FP-5 «Фламі́нго» — українська крилата ракета великої дальності. Перші фотографії ракети опубліковані 17 серпня 2025 року. Пізніше оприлюднені її технічні дані свідчать, що українська ракета вдвічі перевищує як дальність, так і вагу бойової частини знаменитих американських «Томагавків». При цьому вона приблизно вдвічі дешевша за американські ракети.  

1253
23.08.2025

Лише в серпні поточного року українськими дронами були вражені, деякі по кілька разів, сім великих нафтопереробних підприємств Росії та інша інфраструктура. Загалом враженими виявилися підприємства, які забезпечують 14% ринку пального Росії.  

747
16.08.2025

Так виглядає, що Трамп принижений путіним. Трамп ризикнув, поставивши на кон хоч і не все, але багато. І програв. Перед самітом на Алясці він заявляв, що якщо не досягне за результатами особистої зустрічі припинення вогню в Україні, то буде незадоволеним. Припинення вогню він не отримав. Але після тригодинних переговорів заявив, що оцінка зустрічі — «десять з десяти».  

2881 13