Розробник бренду Івано-Франківська: Якщо хтось зможе запропонувати кращий продукт – ми тільки за»

 

 

/data/blog/55660/0d3d80542c8918ffe824f5e67be2f136.jpg

 

Свого часу бізнесмени з Івано-Франківська звернулися до київського агентства «Aimbulance». Підприємці зрозуміли, що для приваблення туристів у своє місто йому потрібно створити власне унікальне обличчя – мова йде про бренд і загальну візуальну концепцію оформлення вивісок, реклами, логотип.

 

Сьогодні маємо змогу поговорити з Романом Гавришем, керуючим партнером «Aimbulance».

 

– В кожному місті є активісти дизайнери, архітектори та ініціативні містяни, і багато з них можуть та хочуть працювати над брендом міста, над фірмовим стилем, айдентикою (корпоративний стиль – авт.), візуальною комунікацією, але мало хто знає, як ці напрацювання потім впровадити. Чи вдалося Вам знайти спільну мову з місцевими органами влади? Якщо так, то яким чином?

З державними органами ми плануємо говорити вже з позиції факту – коли стиль «заживе» в місті самостійно. Почнуть повсюди продавати сувенірку, носити футболки тощо. Ми хочемо, щоб по-факту стиль вже був прийнятий громадою і владі нічого іншого не залишалося, як просто підтвердити цей факт.

– Важливо йти на співпрацю з владою на етапі розробки айдентики, гайдлайну (документ, що містить інструкції, які регламентують правила розміщення елементів фірмового стилю на рекламних носіях – авт.) по розміщенню вивісок і т.п., чи простіше в наших умовах впроваджувати вже готовий продукт?

Ми використовували ті наприцювання, які є у відповідних контролюючих органах міста. Тому відповідь: так – важливо йти на співпрацю.

– Хто реально користується гайдлайном по розміщенню вивісок і чи змінила його наявність ситуацію в місті з цим?

Поки це лише невелика група ініціаторів, але вони вже планують привести цілу вулицю в місті до вимог нових гайдлайнів. Тому ми плануємо поки діяти методом прикладу: «роби, як ми».

– Які законні засоби можна використовувати для дотримування цих правил?

Ми, по-суті, розробили гайдлайни, які наслідують вже існуючі правила, просто візуалізували їх для зручності. Тому додаткових законодавчих ініціатив не буде потрібно.

– Що змінилось в місті після того як зробили айдентику? Окрім сітілайту і декількох вивісок.

Поки що реалізувалися кілька вивісок, з'явилося близько 15 точок продажу сувенірної продукції, а також деякі локальні ініціативи стали використовувати стиль у своїх промо-матеріалах.

– Які плани і перспективи нового бренду Франківська?

Якнайширша імплементація, законодавче затвердження, навчання дизайн-спільноти щодо правильного використання стилю.

– Наразі з'явилася інша ініціатива стосовно бренду міста (зокрема в рамках «Мальована карта Івано-Франківська». Як ви ставитеся до конкурентів?

- На жаль, не знаю про що йдеться. До конкуренції ставлюся добре. Якщо хтось зможе запропонувати кращий, більш продуманий продукт та представити його громаді – ми тільки за.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роман Повзик, резидент «Станіславського феномену»

Дмитро Козиренко, архітектор


16.07.2014 1733 2
Коментарі (2)

Vladislav Zalevsky 2014.07.21, 09:27
В одній із груп на facebook (по темі візуального стилю міста)розміщена реально завершена ,для розвитку, концепція-яка з утилітарної точки зору підходить місту.(Зіркове серце Європи)На сайті можна ознайомитись із структурою поняття Бренд. Якщо бажаєте жити в європейському місті-то я тільки за.
Vladislav Zalevsky 2014.07.21, 09:40
В одній із груп на facebook(по темі візуального стилю )20. 07.2014.розміщено реально завершену концепцію,(Зіркове серце Європи)-яка з утлітарної точки зору підходить місту.На сайті можна ознайомитись із структурою поняття Бренд. Якщо ви бажаєте жити в європейському місті-я тільки за.
07.05.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки розпитала в керівниці служби у справах дітей Івано-Франківської громади Ірини Рохман, які виклики стоять перед службою, як працюють в умовах повномасштабної війни та яку допомогу можуть отримати діти.  

418
30.04.2025
Олег Головенський

Рейтинг зарплат всіх 62-х міських, селищних та сільських голів Івано-Франківщини. Хто з мерів має банківські рахунки в США та нерухомість в Туреччині, чия дружина заробила в минулому році 20 мільйонів гривень та в кого найбільше автомобілів.

3988
28.04.2025
Катерина Гришко

Шахрайка отримала три роки позбавлення волі за те, що виманювала гроші в родичів зниклих воїнів ЗСУ, обіцяючи інформацію про їх місцеперебування. Фіртка вивчила матеріали слідства та судовий розгляд і ділиться з читачами ексклюзивними деталями.

1368
23.04.2025
Дарина Кочержук-Слідак

Прокуратура вважає, що ділянки закладу незаконно передали підприємцям нібито для практичних занять учнів, але насправді їх використовували для вирощування врожаю на продаж. Фіртка провела журналістське розслідування щодо цих випадків, зокрема розглянула судові документи. З цими ексклюзивними матеріалами ознайомимо читачів.

1264
21.04.2025
Лука Головенський

Де саме в Мюнхені були вбиті агентом КДБ Степан Бандера та Лев Ребет, де знаходилися офіси ОУН, Антибільшовицького Блоку Народів, газетні редакції та проживали Ярослав та Ярослава Стецьки, — про все це у нашому сьогоднішньому дослідженні.

2503
16.04.2025
Тетяна Ткаченко

Про свій шлях у війську, байдужість тилу, сучасні методи мобілізації, терміни служби та історії з війни, які залишили глибокий слід у пам’яті, капітан медичної служби, командир кейсевак-групи 1 батальйону 93-ї бригади Олександр Соколюк розповів  журналістці Фіртки.

3905

Забобони  або марновірство  — це ті  низинні вірування в певні сили чи предмети, які нібито мають здатність впливати на наше життя.  

296

Гори не знають політики. Живуть вони поза категоріями лівих і правих, в тих краях, де закінчується система політичних координат, і де розквітає гірський едельвейс, де живуть часи лицарської величі Німеччини, що лише чекають свого часу.

1136

Хто уникає позиції перед лицем зла — вже займає позицію. І не на боці добра.

971

Нам фактично  все відомо про смерть Ісуса Христа. А як закінчилось життя його найближчих учнів відомо дуже мало. Хоча кожен з них суттєво доклався до проповіді християнської віри та її поширення.  

915
05.05.2025

Здорове харчування не лише підтримує фізичний стан, а й допомагає залишатись стійкими перед труднощами та випробуваннями.  

217
23.04.2025

Перекуси повинні бути корисними, поживними та здоровими. Це своєю чергою допоможе залишатися в тонусі та бути продуктивними.  

10592
05.05.2025

У питаннях одягу вірян в церкві різні релігійні традиції мають свої підходи та вимоги.  

242
02.05.2025

У житті кожної людини бувають моменти, коли вона звертається до Бога в надії на підтримку, відповідь чи знак.  

546
27.04.2025

Провідна неділя — перша неділя після святкування Великодня.  

5610
22.04.2025

Видання The Week UK з посиланням на колишнього секретаря померлого папи Франциска включило 45-річного кардинала-українця Миколу Бичка з Австралії в перелік кандидатів на посаду нового Папи Римського.

1341
02.05.2025

Презентували «Життєпис Івано-Франківська», а саме — другу книгу, яка охоплює період з 1939 по 2022 роки.  

712
01.05.2025

Прем'єр-міністр України Денис Шмигаль повідомив, що Україна та США узгоджують "технічні деталі" перекладу тексту угоди про рідкісноземельні метали та корисні копалини, і вже "найближчої доби" угоду підпишуть.  

535 2
27.04.2025

Президент Володимир Зеленський вважає, що найближчими днями можуть відбутися вагомі зустрічі, які наблизять припинення вогню для України.  

964
24.04.2025

У Лондоні тривають знижені до робочого рівня переговори між Великою Британією, США, Україною, Францією та Німеччиною щодо мирного плану припинення російсько-української війни.  

837
21.04.2025

Наступного тижня команда американського президента Дональда Трампа вирушить до Лондона для перемовин щодо перемир’я в Україні.  

896