
Ніша послуг у комерційному розумінні широка та досить об'ємна. І просування її має певні особливості.
Із фізичними товарами простіше.
Їх, за бажання, можна клієнту дати потримати, помацати, розглянути, понюхати до придбання.
А ось ефект від вибраних послуг він зможе відчути не просто виключно після їх замовлення, а ще й після виконання. Різниця суттєва.
Ті, хто вже встиг замовити просування сайту СТО в інтернеті в популярній агенції iMart, зрозуміють, про що це. Вони вже встигли оцінити результати робіт, відчули, наскільки відповідально виконують завдання.
Але багато і тих, хто поки що на стадії з'ясування того, як саме здійснюватиметься процес розкручування, через які канали, які цілі та критерії визначатимуться для підсумкових результатів.
Детально зупинимося на основних питаннях щодо теми матеріалу. Так вийде швидше зрозуміти зміст послуги та вчасно звернутися до iMart із таким завданням.
Що таке розкрутка послуг, у чому сенс такої стратегії
«Розкручуванням» називають процес активного просування певного типу послуг з метою збільшити їх видимість на ринку, залучити більше клієнтів, зарекомендувати себе, створити сильний бренд.
Використовуються для цього:
- реклама;
- контент;
- SEO-оптимізація та соцмережі.
Спрямована стратегія розкручування на формування необхідного іміджу, на виклик довіри до пропонованих послуг. Це, в результаті, якісно виділяє компанію у своїй ніші, допомагає закріпитися серед конкурентів, досягти лояльності та попиту серед клієнтів.
Як здійснюється просування сервісу
"Просування" - це процес, під час якого за допомогою перевірених інструментів маркетингу розкручуються різноманітні пропозиції нематеріального характеру. Маються на увазі:
- послуги доставки;
- івент-агентства;
- ресторани;
- салони краси та ін.
Коли йдеться про послуги, все інакше. Більшість клієнтів хотіли б брати участь у розкручуванні, хай навіть і дистанційно. Яким чином? Наприклад, за допомогою спеціалізованих інструментів для контролю.
І представникам бізнесу доводиться підлаштовуватися під такі вимоги, знаходити можливості виконувати запити, що надходять.
Чим можуть відрізнятися способи просування товарів та послуг
Будь-яке просування здійснюється за подібними принципами, але все ж таки відмінностей маса.
Послуги до замовлення «помацати» не вийде, а значить, вищим є ризик невдоволення результатом.
Наприклад, клієнт хоче зробити стрижку, пояснює «на пальцях» майстру, яку саме. Той, нібито, розуміє, виконує замовлення, але результат клієнта не влаштовує. Він незадоволений.
Якби йшлося про купівлю пуловера, був би чітко зрозумілий і колір, і розмір, і інші параметри. У випадку зі стрижкою якість залежатиме від пояснень, тямущості майстра, ресурсів, які у нього є в наявності, від організації всього процесу.
Але в плані цього прикладу хоча б відразу видно результат, відразу зрозуміло, влаштовує стрижка чи ні.
Якщо клієнт залишиться незадоволений отриманою послугою, він прийде знову до такого майстра? Навряд чи.
Чи лишить незадоволені відгуки? Цілком можливо.
І на що далі звертатиме увагу під час підбору нового майстра? На досвід, на приклади робіт, на пропозиції, на знижки тощо. Піде до того, у якого буде чітко розказано, чому це буде найкращим варіантом серед численних пропозицій, що саме буде отримано в результаті і за якою ціною, чому варто робити саме такий вибір.
Висновок?
Щоб просувати послугу, потрібно чітко пояснювати:
- що буде отримано при її замовленні;
- чому це буде краще, ніж у конкурентів;
- чому варто робити саме такий вибір.
І пояснення з інформаційною подачею має бути таким грамотним, щоб (повертаємося до прикладу з перукарем) людина, яка навіть не замислюється про зміну зачіски, побачивши рекламу, зберегла собі контакти майстра і найближчим же часом до нього звернулася.
Це основа. Початок просування. А взагалі можливостей для цього дуже багато.
Які є способи просування послуг
Варіанти просування залежать від обраних аспектів маркетингу.
Наприклад, можна використовувати контент-маркетинг. Сенс його в створенні статей, наповненні відповідних блогів, розміщенні відеоматеріалів та ін. візуального контенту. За правильного підходу вийде максимально підвищити довіру до конкретного бренду, поліпшити обізнаність про його переваги.
Реклама у форматі офлайн і в інтернеті теж також дуже важлива. При розробці її використовують грамотні принципи таргетингу. Це ціла наука! Самостійно не подужати, потрібні фахівці.
Що вища конкуренція в галузі, то необхідніші відгуки. Репутація дуже впливає на лояльність клієнтів, стимулює їх частіше звертатися за послугами.
Якщо йдеться про середній або малий бізнес, хороший результат може дати локальне просування. Ефективність його пояснюється фокусуванням на певному географічному районі, на залученні саме місцевих клієнтів.
Звісно, паралельно здійснюється суб'єктивний аналіз стратегії в умовах підвищеної конкуренції. Це важливо для своєчасного внесення необхідних коригувань, для підтримки сприйняття надійності та якості бренду.
Багато нюансів. Самостійно все врахувати нереально, здійснити тим більше.
Так, можна стратегію розробити професійно, а втілення передати «в руки» замовнику.
Але все ж краще, якщо повністю досягнення поставленої мети візьмуть на себе перевірені та надійні професіонали.
Реклама