Олександр Сич про законопроект, що забороняє аборти: «Ми визнаємо ненароджене життя уже таким, що потребує захисту та опіки»

 

/data/blog/34555/1214dbbfe25711701ef70729ac2d07ff.jpg

 

Вчора Фіртка писала про те, що народні депутати із ВО "Свобода" запропонували Верховній Раді заборонити аборти. Серед ініціаторів і наредеп від Прикарпаття Олександр Сич.

 

Автори законопроекту пропонують наслідувати католицькі країни - Польщу та Ірландію, де переривання вагітності поза законом. Вони пропонують законодавчо заборонити штучне переривання вагітності, окрім випадків, встановлених чинним законодавством України, а саме: якщо вагітність становить пряму загрозу життю вагітної жінки; наявності медичних показань щодо патології плоду, несумісної з життям дитини після народження; доведених у судовому порядку фактів зачаття дитини в результаті зґвалтування.

 

Пізніше на електронну скриньку редакції надійшов коментар Олекандар Сича стосовно ситуації, яка склалась навколо законопроекту, який не отримав серед громадськості однозначної оцінки.

 

Наводимо текс повідомлення.


«Усі чомусь звертають увагу на санкції кримінальних статей щодо незаконного переривання вагітності. Ми ж відповідно до християнських цінностей закладаємо у законопроект головну вимогу, суть якої полягає в тому, що зачате, але ще ненароджене життя уже підлягає захисту», – відзначив народний депутат України Олександр Сич, коментуючи медіа зареєстрований ним спільно із колегами по фракції ВО «Свобода» законопроект про заборону абортів.

 

Свободівець зауважив, що для українського суспільства несприйняття штучного переривання вагітності є традиційним й простежується, починаючи від давніх віків і до початку ХХ століття. Лише у 1920 році совєтська влада вперше легалізувала аборти. Водночас, Декларація прав дитини, прийнята у 1959 році, ряд інших міжнародних документів чітко визначають, що зачате, але ще ненароджене життя уже підлягає захисту та догляду.

 

«Якщо науковці стверджують, що маленька дитина, яка живе в утробі матері, вже спілкується з мамою, рекомендують співати пісні, слухати гармонійну музику, щоб дитина гармонійно розвивалася, то треба сказати: якщо це людина – людське життя потребує захисту. Це головна теза нашого законопроекту», – наголосив Олександр Сич.

 

Народний депутат України підкреслив, що означений закон є актуальним для сучасного українського суспільства. Про це, зокрема, свідчать наявні напрочуд високі показники штучного переривання вагітності. Так, рівень абортів в Україні є найбільш високим серед країн ЄС і становить 21,1 на 1000 жінок фертильного віку, 45,8 – на 100 вагітностей, 84 – на 100 пологів. Значну стурбованість при цьому викликають й наслідки абортів – високий відсоток захворюваності, що часто закінчується безпліддям, смертність, а також численні морально-правові проблеми.

 

Водночас, як зауважив Олександр Сич, надмірним акцентуванням уваги та свідомою маніпуляцією на законопроекті чинна влада намагається відвернути увагу громадськості від тих проблем, вирішувати які необхідно вже зараз. Це і стан економіки, і високий рівень корупції, незадовільний стан доріг, проблеми офшорних зон, нівелювання значення української мови та культури.
«Депутатами від ВО «Свобода» зареєстровано у парламенті уже понад 60 законопроектів щодо врегулювання найрізноманітніших сфер суспільного життя. Ми демонструємо свою послідовність і політичну відповідальність. Значна кількість законопроектів напрацьована й нашими партнерами по опозиції. Однак, дискусія щодо них не проводиться, а самі закони вперто ігноруються режимом», – вважає Олександр Сич.

 


Читайте також:

Сич розповів жінкам, які напої їм не варто пити та у яких компаніях сидіти, щоб не стати жертвою ґвалтівника


18.04.2013 2224 46
Коментарі (46)

іванофранківець 2013.04.18, 09:00
Сич при комуністах іншого співав піонер і комсомолець.
Жінка 2013.04.18, 09:17
Якщо Сич такий мудрий то нехай почитає, що аборт робиться на 8 тижні вагітності, а він мову веде про дитину, яка вже рухається в утробі матері. І ще одне, якщо він такий мудрий то нехай бере на своє утримання сіх дітей, які народяться після прийняття цього закону. До того ж, матері, як не хотіли дітей, але народили залишатимуть їх у дитбудинках. Сич, що лобіює притання народження сиріт, жебраків та збільшення кількості дитячих будинків та інтернатів? Чи готує таким чином майбутнє місце роботи для своєї жони?
Хам 2013.04.18, 09:29
Як тільки дорвуться до влади - зразу все хочуть контролювати і бабки хапати. Не державна справа робити аборт чи ні - це рішення мають приймати ті, що несуть за це відповідальність. Державі начхати на людей. А щодо закону, то він чисто лобістський від фармацевтів.
Петро 2013.04.18, 09:55
Краще б дбали про народжених...
кпукпук 2013.04.18, 10:12
гроші на дороги для області вибивай рубля за 9 місяців в область не завів
гість 2013.04.18, 10:21
А як щодо християнської цінності - не укради ? Не свідчи неправдиво? Та навіть - небажай жінки ближнього свого? А він бажає вказувати цій жінці родити чи ні! Коли хабарника Гаркота брали, всі на знятому відео бачили, як він кинув на спецназівців дітей-студентів з рюкзачками за плечима, мабуть якраз з пар йшли. А сам гарненький, як прийнято у нас тепер - з чистими руками, ходив понти ганяв. А їх кинув браму валити. Іуда....
Руслан 2013.04.18, 17:44
При чому тут велика народжуваність. Йдеться про те, що життя починається із моменту зачаття і все, і чи ви визнаєте те, чи ні, Це є Людська Особа. Вона ніколи б нею не стала, якщо б не була на початку від першої миті свого життя. І чи це день її життя, чи має 10 років. Ебріон не є людиною в потенції, але реальною людською особою, це можливо, якщо ми її дамо шанс вона стане дитиною, дорослою! І тому всі аргументи, які ви наводите не мають ожнакової ціності. Життя а матеріальні речі не стоять в однаковій пропоції. Бо можна бати багато,а ле бути не щасливим. По друге - подружжя, якщо має на те поважні причини чи це матеріальні, чи фізіологічні, можуть вести соє інтимне життя згідно природних методів розпізнавання плідності. Це набагато краще, чим робити аборти, не потрібно витрачати кошти і безпечно для життя і здоровя!
Руслан 2013.04.18, 11:40
Ті, що пишуть коментарі, ви хоч думайте, що пишете. Бо також колись були зиготою, морулою, ембріоном, плодом, немовлям, дитиною, підлітком та таким, яким ви зараз є. Коли кажете, що потрібно піклуватися по нпроджених, я хочу запитати, а ви часом не витрачаєте не речі непотрібні, наприклад різні святкування, машини, і т. д. Якщо батьки будуть використовувати гроші, які виділяє держава при народжені саме на дитину, а не на себе, то не буде проблем з дитиною. Памятайте, чи ви Визнаєте Бога, чи ні, Він все ж таки є. Подібно із зачатою дитиною, чи визнаєте, чи ні, вона є ДИТИНОЮ і не ви можете вирішувати?Жінка із чоловіком має право на те чи спати разом, чи ні, а не на право на вбивство!
Свідомий до Руслана 2013.04.18, 12:20
У вас точно немає дитини, або ви з дуже забезпеченої родини. Тих грошей, що їх виділяє держава, вистачає максимум на 60 % потреб дитини. Ви останній раз коли заходили в магазин купити дитині дитячого харчування, одягу, іграшок, ліків ?
До свідомого 2013.04.18, 12:52
Тоді, що виходить, що якщо не вистачає, тоді давайте краще вбємо дитину?Я маю дитину і я одружений! І не маю надзвичайних доходів! Знаєте, дитина це найперше дар, а не товар. Коли Бог посилає дитину, повірте Він допоможе батькам. Давайте подивимося на приклад Марії - матері Божої - що вона була багата?Мала належні умови? Ми б сказали, виходячи із сьогоднішніх умов, що краще було зробити Марії аборт, правда?Тоді кого ми знищили?Правильно - Христа, але Марія - поклалася на волю Божу. Вона направду була СВІДОМА!
до Руслана 2013.04.18, 13:16
Моя бабуся мала 2 дітей, а двоє померло. Було б більше дітей, але вона рано овдовіла в 26 років. ЇЇ сестра мала 5 дітей, 3 - померло. Тоді направду небуло абортів. Якщо у вас 1 дитина, то ви або маєте біля 20- 26 років, або хтось у вашій сімї має проблеми з репродуктивною функцією. В будь якому випадку не вам поучати людей. Ніякі запобігання крім стерилізації не дають 100% гарантії НЕ вагітності. І якщо у сімї 1-2 дитини, то там точно робили аборти. Ця тема є глибоко особистою і не стосується ніяких мужланів
Руслан 2013.04.18, 13:34
Не я повчаю, але Господь! 100 % гарантію ви помиляєтесь, може дати тільки те, що людина буде спати сама!Знаєте проблема є у тому, що коли людина не має аргументів, вона починає ображати!Не вам вирішувати, чи у мене проблема із фізіологією. Я ще раз повторюю, дитина є даром, а не товаром чи річчю. Я є відкритим із дружиною на закони фізіологічні природи. Ми ні коли не користувались і не користуємся контрацептивами. Є природні методи розпізнаваня плідності, поцікавтеся, присвятіть трошки часу для вивчення, це буде добрим кроком, щоб шукати розвязки, а не ображати!Час посту, нагадую Вам!
Руслан 2013.04.18, 13:44
Ваша бабуся і її сестра - гідний приклад для наслідування. Ви маєте подякувати Вашій бабусі за те, що ви живете сьогодні, бо якщо б не вона і Ваша матуся, вас б не було!Ваша бабуся жила у ще важчих часах, ніж ми нарікаємо, але вона була правдивою християнкою не не словах, але у вчинках. Це приклад гідний до наслідування!
до Руслана 2013.04.18, 13:52
Гаразд, а що ви скажете стосовно дозволу на аборт у разі "...доведених у судовому порядку фактів зачаття дитини в результаті зґвалтування"? Це, на вашу думку правильно чи ні? Якщо правильно, як ви гадаєте, скільки часу знадобиться жінці, щоб довести у СУДОВОМУ порядку даний факт? В якій країні ви і пан Сич проживаєте, що не знаєте як "швидко" у нас в судах розглядаються справи, і скільки часу потрібно на той суд чекати? Тут не потрібно бути спеціалістом, щоб розуміти такі нюанси... Як діяти в такій ситуації?
До Руслана 2013.04.18, 14:05
Особисто я проти абортів і сама навряд чи наважилася б на це... Але подумали б краще про наслідки такого закону. Ви гадаєте нас чекає бум народжуваності? Нічого подібного! Подивіться на досвід тих же європейських країн, де вже введена заборона на аборти! Той, хто прийняв рішення, знайде спосіб як його реалізувати... Єдине, що нас чекає у разі прийняття цього закону - це збільшення смертності серед жінок внаслідок так званих підпільних абортів, збільшення числа ускладнень і безпліддя. Може навіть дійти до дітовбивства (на жаль і таке трапляється). Поцікавтеся - ці дані є в інтернеті! Ви говорите про свідомість і мораль - гадаєте їх можна підняти такими заборонами? Чи може ви нам чергове "пакращення" готуєте? Краще б думали як рівень життя населення підняти і його добробут хоч трохи покращити! До речі, збільшення народжуваності як правило відбувається після підвищення рівня життя населення та економічного зростання в країні (при чому без різного роду заборон на аборти).
Петро 2013.04.18, 14:09
А потім дітки виростять і поїдуть гарувати в Чехію, Польщу, Росію, Італію... Бо в Україні ім роботи не знайдеться. Ви спочатку створіть умови хоч би для тих, хто тут залишився.
Руслан 2013.04.18, 14:46
Дякую за запитання!Я не є депутат, я проста людина, я також працюю. Я не є олігарх, чи багач. Але дякую Богові за те, що Він мені дає. Я також їздив по заробітках, але не жалівся, Ця праця мене загартувала, дечого навчила. Я також навчався за кордоном, і тому я знаю не з інтернету, чи телевізора. але із дійсності. Якщо ви кажете, підніміть рівень, а давайте подивімся де рівень відповідає економічному забезпеченню. Скажіть чи хоч колись людина буде задоволена рівнем життя?Має тисячу, хоче другу, має 5 тисяч, хоче більше, має міліон, хоче другий, чи не правда? Із другої строни у багатих, не нероджуються багато дітей, я к і в багатих країнах, хоча понятя багата країна - відносним! Питання абортів не питання еконмічне - це поняття кризи духовності, поваги, любові. Любов ніколи не буде когось вбивати, а наоборот вона сама себе інколи жертвує, щоб інший міг жити. Чи не так?
Руслан 2013.04.18, 14:53
Відносно питання згвалтування!Я скажу свою думку, навіть у випадку згвалтування не можна відповідати злом на зло, інакше Зло із швидкістю світла буде поширюватися. У випадку згвалтування жертвою є жінка і її стан можна зрозуміти. Тому її потрібно підтримати, допомогти пережити разом із нею драму її життя. Але коли жінка іде на аборт, тоді також вона переходить із жертви в нападника, тому що дитина ще більшою є жертвою, тому що вона не просилася у світ, не з своєї волі вона прийшла!Тому потрібно підтримати цю жінку, щоб вона народила а тоді нехай відасть у Дім Милосердя, де цією дитиною заопікуються, щоб вона не травмувала маму. Бо повірте жінка ще до травми згвалтування, доасть ще травму убивства!Я з такими зустрічався жінками, тому я говорю не з книжки, але із досвіду, хоч і маленького!
До Руслана 2013.04.18, 14:58
Духовність нації, повагу і любов неможливо підняти чи привити законодавчими актами. Ви правильно підмітили, у багатих, не народжується багато дітей. А хто у нас в країні багаті люди? В тому числі і депутати Верховної ради, правда ж? То чому б їм не почати з себе, не показати приклад всій країні, не вразити нас своєю духовністю? Вимагають від простого люду, а самі як живуть? І все таки як бути з "...доведеними у судовому порядку фактами зачаття дитини в результаті зґвалтування"? Це на вашу думку правильно?
До Руслана 2013.04.18, 15:00
Тоді означає, що вельмишановний пан депутат перечить сам собі - яке право має суд видавати дозвіл на вбивство?
Руслан 2013.04.18, 15:11
Я ще раз підкреслюю, я не є депутат, уважно читайте!Я висловлюю свою думку, я вважаю також цей закон не ідеальним, але це є першим кроком, щоб врегулювати це питання. Так я погоджуюсь із вами, що нам потрібно доносити до свідомості людей. Щоб вони це розуміли і не робили поспішних висновків. Але також подивіться, люди розуміють, що не потрібно вживати алкоголь і не сідати за кермо, правда, то для чого видавати закон, щоб людей штрафувати, чи позбавляти прав!Давайте просто уповати на сумління людей, а не видавати правила дорожнього руху, чи закони!
До Руслана 2013.04.18, 15:31
В цьому то й проблема нашої держави, що понаприймають ось таких неідеальних законів, до кінця не розібравшись в суті питання, а потім у простих людей голова болить як ці закони виконувати. Проблема в тому, що закон про те, що не можна сідати за кермо в нетверезому стані не несе в собі загрози і поганих негативних наслідків, на відміну від даного законопроекту, питання якого є вкрай невивченим і дискусійним. Подивіться на ті ж самі європейські країни, де вже діє подібна заборона! У них що в сім'ях по 5-10 дітей? Ні. Зате статистика говорить, що після такої заборони відбулося різке збільшення смертності серед жінок та числа ускладнень через підпільні аборти. І ніякого вам буму народжуваності чи зростання духовності! Так, безперечно потрібно піднімати духовність, мораль та любов до ближнього! Але це не метод.
до Руслана 2013.04.18, 15:39
Мова не йде про підвищення духовності, мова йде про конкретний законопроект. Я особисто проти абортів, але подивіться правді в очі - ну не відбудеться внаслідок прийняття такого закону ні росту народжуваності, ні зростання духовності й моралі. Буде тільки поглиблення обурення в деяких верствах населення і ті негативні наслідки, про які вже неодноразово тут згадували (ускладнення, смертність серед жінок). І все! Питання духовності і моралі - значно глибші і законодавчими актами їх привити не вдасться. Для цього є інститут сім'ї (родини), церкви, школи і т.д.
до Руслана 2013.04.18, 16:17
А Україна готова прийняти всіх цих дітей, що мали б народитись ? У нас є достатня кількість дитячих садочків? Чи в чергу записуються ще при народженні дитини ? Їхні батьки мають бодай шанс на власне житло? Чи татко поїде за кордон на заробітки, а мама буде тягнути все на собі? Або навпаки - тещу чи свекруху в Італію на заробітки, щоб діти вижити могли. Але родини вже цілої - немає.... Чи є гарантовано бодай перше місце роботи для молодих людей ? Де бодай якісь молодіжні програми? Чи ми маємо перетворитись на ферму по виробництву дешевої, а в перспективі - і дармової робочої сили ? Яку країну і яке майбутнє ми можемо запропонувати цим ненародженим дітям ???? Цю розруху і безнадію ?
Руслан 2013.04.18, 17:47
я радий, що ми можемо тепер дискутувати, не ображаючи один одного і ми обовязкогво в дискусії прийдемо до істини!
До Руслана 2013.04.18, 19:05
Можна диспутувати безкінечно на тему того, з якого періоду закладається свідомість чи душа у ненародженої дитини - чи одразу ж після зачаття, чи десь пізніше (я наприклад схиляюся до першого варіанту і є противником абортів), але зрозумійте одне - не стане в Україні менше абортів внаслідок цієї заборони! Тому що така вже наша суть, так склалось!.. І міняти потрібно щось в самому суспільстві (починаючи із себе). Якщо жінка захоче зробити аборт, вона його зробить (знайде спосіб), і цей закон тут не допоможе! Не вірите - зверніться до історії, адже такий закон приймається не вперше (в СРСР вже таке було - офіційних абортів поменшало, але зросли підпільні, і як наслідок - збільшилось число ускладнень і смертей; подивіться на Польщу та Італію - те ж саме). І я не буду говорити про мораль, просто шкода, що шановне панство витрачає час на цей закон, бо ще раз повторюся - це нічого не дасть! Треба починати з родини, змалку прививати духовні цінності дітям, виховувати їх як християн, якщо ви хочете підняти духовність, але це не сфера для політики! Я не хочу багато говорити на тему аборт - це погано чи добре, просто зрозумійте - законом це питання не вирішиться!
До Руслана 2013.04.18, 19:09
Стосовно "природних методів розпізнавання плідності" - не позбавлено сенсу, але кожен лікар вам скаже, що це не дає гарантії і ймовірність завагітніти залишається на досить високому рівні (більшому ніж при користуванні контрацептивами).
магелан 2013.04.18, 20:27
Не законопроект - а повне МРАКОБІССЯ часів середьовіччя!
Руслан 2013.04.18, 21:28
Яких лікарів запитати, ті що рекламують і пропонують контрацепцію, зрозуміло, що ми почуємо, адже це прекрасний бізнес дохід!Я можу вам порадити також лікарів, які скажуть цілком інакшу інформацію, виходячи із совісті, а не із кишені!А 100 % гарантію може дати те, коли людина спить сама!Також є різні методи розпізнавання плідності, це не один. Ще раз раджу спочатку прочитайте, по спостерігайте, а тоді можемо казати, чи працюють, чи ні! І ще одне ви спілкувалисб із жінками та лікарями, які робили аборт, ви знаєте, що вони відчувають, поспілкуйтесь, подивіться чи аборт вирішив проблеми, чи все ж таки він приніс нові!
До Руслана 2013.04.18, 22:16
Це зрозуміло, що нормальна людина не буде тішитися після аборту. Ще раз наголошую, я особисто проти штучного переривання вагітності, але зрозумійте одне - що внаслідок даного законопроекту ситуація не зміниться (про це й наш власний і світовий досвід говорить) і ті жінки яке наважились на таке - знайдуть спосіб (при чому страшний і небезпечний). Їх захистити треба, а не заборони впроваджувати. Про це мова йде! Таким законопроектом нічого не вдасться досягти. Поцікавтеся ситуацією в тих країнах, де вже діє подібний закон.
Руслан 2013.04.18, 22:43
Коли людина іде на злочин, як можна її захистити?Наприклад іде людина красти, як її захистити?Людина іде вбивати, і внаслідок крадежі чи посягання на чуже життя, сама гине, як ви думаєте, хто винен?Тому коли людина буде іти на такий крок вона мусить розуміти про наслідки, чи не так?Виходить що про жінок думати треба, а про дітей, а кому вони потрібні, давайте нищити. Бо ж жінка має право на інтимні стосунки, право на вбивство, а дитина зачата, виходить, що має тільки обовязок - ПОМЕРТИ, ТАК?
Жінка 2013.04.18, 22:55
Жінка те, жінка се... А які обов'язки мають чоловіки? Даним законопроектом передбачено кримінальну відповідальність для жінки, що зробила аборт... Давайте тоді до тюрми й чоловіка садити - він ж теж брав участь у зачатті дитини, чи не так? Чи він має право на інтимні стосунки і ніякої відповідальності? Зробив діло - гуляй сміло!
До Руслана 2013.04.18, 23:06
Ви не розумієте простого, я лише хочу донести те, що як би ми не ставилися до абортів - добре чи зле, даний законопроект не змінить зовсім нічого - вони не зникнуть, просто перейдуть з офіційної сфери в підпілля. Ось і все! І не врятуєте ви ненароджених дітей. Ми просто повторимо негативний досвід тих країн, в яких вже було введено таку заборону. Проблема криється в іншому. Тому й треба шукати в чому, а не займатися політиканством і запроваджувати те, що не принесе ніяких результатів!
До жінки 2013.04.19, 06:56
Я з вами погоджуюсь, що не можна звалювати усе на жінку, чоловік також несе відповідальність і тому коли він прямо спонукає її до цього, або позбавляє її матеріальних засобів він є співучасником злочину і це не заперечно!Інколи відповідальність чоловіка є ще більшою ніж жінки!
Руслан 2013.04.19, 07:00
Цікавий ми народ!Тому у нас і є проблеми, бо ми маємо брак віри, це є криза віри, або практичний атеїзм!Це не буде діяти, то не буде діяти. Та зрозумійте таким чином, можна нічого не робити, бо так нічого не вийде. Просто чекати, а може манна впаде нам із нема, як єврейському народові!
До Руслана 2013.04.19, 09:24
Потрібно робити, звісно потрібно, але подумати перед тим головою, а не тим місцем, що на Україні дупою зоветься! Я також не депутат, щоб за них вирішувати... Питання в тому, для чого наступати на одні і ті ж самі граблі приймаючи такі законопроекти? В той час як досвід нашої і європейських країн говорить про те, що такими заборонами досягти нічого не вдасться - тільки гірше стане... А питання віри ніколи не було і не може бути закріплене на законодавчому рівні - це справа кожної людини окремо!
Руслан 2013.04.19, 10:19
Убивство має на законодавчому рівні бути заборонено, от і все, а досвід це поняття відносне, бо ви гворите про один досвід, а я також знаю про інший досвід. Тому говорити, що не буде діяти, спочатку треба щось зробити, щоб діяло!А чм вм прмймаєте чи ні, це вже є особисте відношення. Я наприклад не приймаю, щр існує такий закон, який дозволяє. І я не себе відстоюю, а тих дітей, яких ви не хочете захистити. А сказати, що це не моя проблема, це сховати голову в пісок! Також згідно навчання Церкви людина, яка відстоює аборти, є співучасником і несе також відповідальність, так як і жінка, прошу памятати!
До Руслана 2013.04.19, 10:27
А яке ви взагалі маєте право когось повчати? Стосовно абортів - мною вже було написано неодноразово, що я особисто проти цього (читайте уважно), але кожен вирішує сам для себе... Мова про те, що не змінить нічого даний закон. Ви говорите про альтернативний досвід - так наведіть приклад! Мені відомий досвід багатьох країн, які вже ввели дану заборону - і він негативний - на жаль!
Руслан 2013.04.19, 11:11
Церква має право повчати, а я посилаюсь на навчання Церкви. Доручення навчати, освячувати та вести людей до спасіння, Христос доручає Церкві. Не питання не до мене, а до навчання Церкви?Ви погоджуєтесь, що Церква має право навчати?А я виразив Вам навчання Церкви, не МОЄ, А Церкви!От і все!
До Руслана 2013.04.19, 11:21
Звісно церква має право повчати, священник має таке право! А ви хіба священник?
до Рулсана -демагога 2013.04.19, 11:40
Жодна свідома людина не одобрить аборт. Але мова йде про те , що ми делегували Сича у владу не популізмом займатись, і не стверджувати прописні істини - а ВІДСТОЮВАТИ ІНТЕРЕСИ РЕГІОНУ ! і української держави. а він займається виключно ілюзією роботи і популізмом. Область має купу проблем, економіка нищиться, фабрики і заводи повіддавали під торгівельни центри і розважальні заклади! Гроші взагалі перестають ходити в обороті... Люди уже на ринку "на список у борг" беруть у постійних продавців пляшку молока, - до пенсії... Ось нагальні проблеми , без яких ми скоро просто вимремо як нація і як народ... Давайте для видимості діяльності приймемо ще закон , що в людному місці сморкатись не можна, і будемо обговорювати це. А на Пасху більша половина городян не знає за що стіл накрити
до Руслана 2013.04.19, 11:43
Богові - Боже, а кесареві - кесарева. Сич - державна людина і нехай займається державними справами, відбудовою гідної держави, за яку не буде нам соромно перед нашими дітьми. А священники, церква, костьол, святі отці нехай несуть до нас - світле, вічне, добре, праведне .... І людина послухає все це на проповіді, а не в парламенті.
Руслан 2013.04.19, 12:00
Пасха полягає не у тому, що на стлі буде, а чи людина під час Посту переобразилася, чи зробила добрі вчинки!На Пасху найперше потрібно принести кошик добрих діл, а Господь повірте винагородить Вас за це. Кожен із нас має допомогти тим, хто не може собі допомогти, я це роблю наскільки можу, оти і весь популізм. Не очікуйте, що якась партія вирішиьь нам проблеми і зробить заможним життя. Потрібно починати із себе, не давати хабарі, не обманювати, не заздрити. Коли ви робитимете добро, то і добро до Вас повернеться!Тому бажаю вам найперше миру Божоого у Ваших серцях!
Руслан 2013.04.19, 12:03
Абсурдно звучить, що лікар, який є християнином, у Церкві одне обличчя, а на роботі - інше, Так само і депутат. Якщо він християнин, то Він просто не може бути не християнським депутатом, чи християнським лікарем, де б він не був. Людина є нероздільним єством!
До Руслана 2013.04.19, 12:22
Якщо ви звернетеся до лікаря, а він замість того, щоб лікувати (рятувати) вас чи когось з вашої родини, почне проповідувати, що ви йому на це скажете? Наголошую, кожен має займатися своєю справою! Ви думаєте, чого у нас такий безлад в державі - та тому, що всі лише говорити гаразді (при чому лізуть в ту сферу, в якій не компетентні) й демагогію розводити, а на ділі... Ви може є молодець, що допомагаєте ближньому - це гідне заняття!.. А знаєте скільки можливостей у депутата? А кому він допомагає (слова - нічого неварті без вчинків)? Подекуди прості люди допомагають один одному більше ніж ось такі мужі закону!
До Руслана 2013.04.19, 12:28
А для чого тоді взагалі повинна існувати партія? Для того, щоб служити людям і їх проблеми вирішувати, чи не так? Ви знаєте скільки грошей іде на утримання тих всіх депутатів (які й без того далеко не бідні люди)... Якщо всі були б такі праведні, то краще відмовилися від тих грошей і за них дитячий будинок побудували, чи життя якоїсь хворої дитинки врятували б (і не одної!). А так розводити демагогію і красиві слова з екрану говорити повірте кожен зможе!
13.03.2026
Павло Мінка

Лісова мафія та злочини проти природи: ексклюзивні дані від поліції та прокуратури — спеціально для Фіртки.  

2468
09.03.2026
Вікторія Матіїв

У розмові з Фірткою Надія Левченко розповіла про шлях до сцени, пам’ятні ролі, режисерський дебют та те, як війна змінила її творчість і ставлення до мистецтва.  

1165
04.03.2026
Вікторія Косович

Від оборони Києва до боїв на Донбасі, від поранень і втрат до психологічної реабілітації та роботи в Офісі Омбудсмана — ветеран Максим Кремінь в інтерв'ю розповів Фіртки про службу, труднощі повернення та те, що справді потрібно ветеранам після війни.

1452 1
01.03.2026
Вікторія Матіїв

«Він був неймовірно цілеспрямованим. За що б не брався — усе в нього виходило. Прекрасно малював, обожнював читати. Займався спортом», — згадує Наталія Погоріла свого чоловіка, полковника Повітряних сил Юрія Погорілого.  

2332
22.02.2026
Павло Мінка

Ексклюзивні дані поліції — спеціально для Фіртки.  

3821
18.02.2026
Діана Струк

В інтерв'ю журналістці Фіртки Тарас Прохасько розповів про дитинство, вибір біології замість радянської літературної школи, роль письменника під час війни та значення премій для творчого життя.

2750

Конфесійні зміни у Красноїльській церкві почалися з поминання російського патріарха та розповсюдження нових, друкованих Церковних календарів.

844

Згідно Книги Пророка Ієзеркіля (книги 38, 39) «Остання Битва Кінця» має відбутися між Ізраїлем та «Гогом з землі Магог (Півночі) та полчищами персів, ефіопів і лівійців при ньому».

2570

Багато людей використовують мобільні застосунки, щоб підтримувати релігійні практики, молитися, читати священні тексти або отримувати духовну підтримку щодня. Кожна із відомих церков чи відомих релігій створює мобільні застосунки для своїх вірян.

963

«12 лютого сего року відбуло ся інавгурацийне представленє нового нашого «Товариства «Українського народного театру ім. І. Тобилевича». Йшла вистава столітньої, та мимо сього все сьвіжої і молодої «Наталки Полтавки», - свідчить 42-е число газети «Діло» 1911-го року.

1411
10.03.2026

Сіль супроводжує людство тисячоліттями. Колись вона була «білим золотом», за яке воювали й платили цілими статками, а сьогодні часто стає об’єктом звинувачень у шкоді для здоров’я.  

2509
04.03.2026

Добра тарілка — це не дієта, а насолода: страви, які радують очі, душу і живлять тіло. Навіть простий перекус може стати маленьким ритуалом, що заряджає позитивом на кілька годин уперед.  

2577
27.02.2026

Люди часто звикли пов’язувати втому з недосипанням чи стресом, але не менш вагомим чинником є харчування. Те, що ми кладемо на тарілку, безпосередньо впливає на рівень енергії, концентрацію та працездатність.  

3156
10.03.2026

Священник наголошує: християнство завжди існувало як спільнота, а не індивідуальна релігія.

19954
05.03.2026

Зустріч відбудеться у першу суботу місяця, 7 березня, біля чудотворної ікони Богородиці. Мета заходу — духовно об’єднати вірян у молитві за Україну, за подолання особистих труднощів та довірити їх Непорочному Серцю Богородиці.

1487
03.03.2026

Перша заповідь Божого Закону нагадує: не можна ставити на місце Бога ні людей, ні речі, ні будь-які сили.    

21477
27.02.2026

Церква критично ставиться до ворожіння та будь-яких чарів. Усі вони — тяжкий гріх.

9285 1
10.03.2026

Письменник і журналіст Олег Криштопа став лауреатом Шевченківської премії. Також у номінації «Театральне мистецтво» нагороду отримала режисерка Оксана Дмітрієва.  

837
12.03.2026

Опитування проводилося з 2 по 6 березня. В ньому взяли участь 1200 осіб.  

783
09.03.2026

В Угорщині 12 квітня вибори до парламенту. Останні соціологічні дослідження свідчать, що партія антиукраїнського та антиєвропейського прем’єр-міністра Віктора Орбана «Фідес», яка багато років при владі, має реальні шанси вибори програти.

1514
02.03.2026

Колишній спеціальний посланець Трампа генерал Кіт Келлог розповів, чому Путін насправді в пастці і чому підхід Білого дому до російсько-української війни як до бізнес-угоди є стратегічною помилкою.  

1266
22.02.2026

«Поки Путін у відчаї зволікає, час на боці України. Росія зазнає непомірних втрат наближаючись до четвертої річниці війни», — так описує ситуацію в російсько-українській війні британська The Telegraph статтею колумніста Самуеля Рамані.

1644