Між електро та бензином: тест-драйв плагін-гібриду від "Volt" у Франківську

Бути власником електрокару, але не бути залежним від розетки. Хочете так? Легко! З Chevrolet Volt можна собі це дозволити.

Цього разу Фіртка разом із Volt салон електромобілів тестила плагін-гібрид Chevrolet Volt ІІ покоління.

Для початку про те, що ж таке "плагін-гібриди" і чому саме вони сьогодні є оптимальною альтернативою для українських водіїв, котрі цінують екологію та хочуть заощадити.

Отож, трішки теорії. Плагін-гібрид - автомобіль, який підзаряджається від мережі 220 Вт, як електромобіль. Однак, після того, як «сяде» електрична тягова батарея, він просто перетворюється на бензинове авто, причому звуку роботи двигуна практично не чути і немає жодних змін у поведінці транспортного засобу. Тобто, у місті - це електромобіль, а за містом – «повноцінне» авто.

Тому такий критерій, як запас ходу на електротязі є таким же важливим при купівлі, як витрата палива, ціна або зручність. Власник такого автомобіля спокійно їде у далеку дорогу і є незалежним від електрозаправки.

Нині Chevrolet Volt входить у ТОП-10 найпопулярніших у світі плагін-гібридів у плані максимально довго «чистого» електропробігу.


Характеристики:

2017 рік випуску.

2-га генерація.

Пробіг: 35 000 км.

Запас ходу: 80-120 км на електриці в межах одного заряду.

Передбачається, що 9 з 10 поїздок відбуватимуться з допомогою перезарядки акумулятора, як основного джерела енергії.

Батарея: 18,5 кВт⋅год.

Габарити: 4582 x 1808 x 1432.

Вага: 1607 кг.

Єдиний силовий агрегат Chevrolet Volt складається з двох частин. Першою складовою є перевірений чотирициліндровий 1.5-літровий двигун. Другою складовою стали два електромотори. Разом вони гарантують 151 кінську силу. Витрата пального на рівні 5.6 л/100км у змішаному циклі.


Дизайн:

У дизайні Chevrolet Volt 2 концерн General Motors зумів поєднати класичний, притаманний марці Chevrolet стиль з елементами сучасних спорткарів.

Обтічний силует, вузькі скошені фари, плавні лінії, похилий дах, широка посадка, вузька металева решітка радіатора, фірмові вставки на крилах та низький кліренс тільки підкреслюють спортивний стиль авто.

Лючок на передньому лівому крилі авто натякає на те, що перед нами електроавтомобіль, або гібрид. Щоправда, у випадку Chevrolet Volt 2 ви матимете рацію в обох випадках.


Сіли та поїхали:

Всередині Chevrolet Volt кардинально не відрізняється від сучасних моделей автомобілів із бензиновим двигуном – тут все на своїх місцях. Тому, сівши за кермо цього плагін-гібрида, вам не доведеться переналаштовуватися на управління чимось незвичайним і дуже складним. Звикаєш з перших хвилин водіння.

У рух авто приводиться кнопкою, розміщеною там, де й у бензинових родичів ключ запалювання. Також є функція доступу без ключа.

Кермо регулюється як по висоті, так і по вильоту, шкіряний салон, електричні механізми регулювання бічних дзеркал. Все це сприяє максимальній зручності водія.

Доволі просторий та зручний салон автомобіля і для пасажирів. До слова, через особливості розташування Т-подібної акумуляторної батареї (в центральному тунелі і під заднім сидінням), перше покоління Chevrolet Volt вважалося 4-місним. Volt 2-го покоління - це вже повноцінний 5-ти місний автомобіль, при чому на задньому сидінні у пасажирів немає відчуття скутості, яке є у чистих електромобілях через специфічне високе розташування батарей.

Сенсорний екран на середній консолі – оснащений мультимедійною системою, яка показує розхід енергії, навігацію, камеру заднього виду, легко під'єднується до вашого телефона.

Важіль вибору режиму їзди працює за звичною логікою – «PRND». Плюс є режим економії енергії «L».

За параметрами управління і їзди хетчбек не поступається своїм бензиновим родичам, і не пасе задніх серед чистих електромобілів, про що свідчать старт без ривків і відчутного перемикання передач та швидкий розгін - до сотні за 9 секунд.

Немала вага автомобіля – понад 1600 кг - дає відмінну плавність ходу, а низький центр ваги та розміщені посередині батареї - хорошу стійкість і керованість – авто добре тримається траси та легко входить у повороти. Якщо до цього додати ще й хорошу звукоізоляцію, то м’який хід та тиша під час поїздки – вам гарантовані. Але разом із цим через низьку підвіску високі бордюри для нашого Volt протипоказані.

Максимальна швидкість, яку розвиває наш плагін-гібрид - 161 км/год. І, повірте, цього цілком достатньо в реальному житті.


Порахуємо:

Пробіг Chevrolet Volt  на одній зарядці може здатися занадто маленьким, якщо його порівнювати з чистими електромобілями, але більшість щоденних поїздок, насправді, вписуються в дистанцію до 100 км. Плюс – невеликий час для поповнення запасу електрики: близько 4 годин від звичайної побутової розетки. І їдемо далі.

Вартість такого автомобіля у Cалоні електромобілів VOLT, що на вулиці Галицька, 80а в Івано-Франківську становить близько 20 тис у.о.


Наша думка:

Volt - цікавий, економний, динамічний, зручний в управлінні, у міру економний і не прив'язаний до «точки неповернення».

Це зручний сімейний автомобіль. І якщо ми розглядали у нашому попередньому тест-драйві «Fiat 500e», як друге авто у сім’ю, або ж авто для молодої дівчини чи бізнес-леді, то плагін-гібрид Chevrolet Volt  – це повноцінне єдине авто у сім’ї, яке підійде як для короткотермінових поїздок по місту, так і на далекі відстані.

Сьогоднішній світ змінюється з кожним днем і новітні технології без сумніву є рушієм цих змін. Ми давно перейшли з кнопкових телефонів на смартфони, спілкуємося по вайберу чи месенджеру. Не стоїть на місці й автопром, приємно дивуючи нас постійними новинками та прем'єрами. Тому дозволимо собі стверджувати, що сьогодні найкращою альтернативою паливним автомобілям є плагін-гібриди. Співвідношення вартості та економії є тими критеріями, при яких дозволити собі такий автомобіль може середньостатистичний український водій.

І що не менш важливо - власник такого автомобіля не тільки заощадить на паливі, але й стильно вирізнятиметься у щоденному транспортному потоці.

Фотогалерея


23.10.2019 Марія Лутчин 7807
Коментарі ()

30.04.2025
Олег Головенський

Загалом, декларації «обраних народом» виглядають доволі скромними. Нічого особливого. Але дещо цікаве є. Як і сам аналіз та «рейтинги» здобутків чиновників.

2545
28.04.2025
Катерина Гришко

Шахрайка отримала три роки позбавлення волі за те, що виманювала гроші в родичів зниклих воїнів ЗСУ, обіцяючи інформацію про їх місцеперебування. Фіртка вивчила матеріали слідства та судовий розгляд і ділиться з читачами ексклюзивними деталями.

1202
23.04.2025
Дарина Кочержук-Слідак

Прокуратура вважає, що ділянки закладу незаконно передали підприємцям нібито для практичних занять учнів, але насправді їх використовували для вирощування врожаю на продаж. Фіртка провела журналістське розслідування щодо цих випадків, зокрема розглянула судові документи. З цими ексклюзивними матеріалами ознайомимо читачів.

1126
21.04.2025
Лука Головенський

Де саме в Мюнхені були вбиті агентом КДБ Степан Бандера та Лев Ребет, де знаходилися офіси ОУН, Антибільшовицького Блоку Народів, газетні редакції та проживали Ярослав та Ярослава Стецьки, — про все це у нашому сьогоднішньому дослідженні.

2306
16.04.2025
Тетяна Ткаченко

Про свій шлях у війську, байдужість тилу, сучасні методи мобілізації, терміни служби та історії з війни, які залишили глибокий слід у пам’яті, капітан медичної служби, командир кейсевак-групи 1 батальйону 93-ї бригади Олександр Соколюк розповів  журналістці Фіртки.

3748
12.04.2025
Вікторія Матіїв

Про шлях до Христа, як розрізняти Божу волю від власних бажань, сумніви щодо віри, значення Пасхи та як зберігати духовний спокій під час війни, журналістка Фіртки поспілкувалася зі священником Василем Савчином, який служить в парафії святих Кирила і Методія, Лемківської церкви в Івано-Франківську.

2745 8

Гори не знають політики. Живуть вони поза категоріями лівих і правих, в тих краях, де закінчується система політичних координат, і де розквітає гірський едельвейс, де живуть часи лицарської величі Німеччини, що лише чекають свого часу.

984

Хто уникає позиції перед лицем зла — вже займає позицію. І не на боці добра.

838

Нам фактично  все відомо про смерть Ісуса Христа. А як закінчилось життя його найближчих учнів відомо дуже мало. Хоча кожен з них суттєво доклався до проповіді християнської віри та її поширення.  

787

В цікаві часи живемо. Яке покоління могло ще б спостерігати «Армагедон онлайн» (або ж сингулярний перехід) — хто його знає що вийде? Щодня новини, яких колись вистачало б на десятиліття…

735
23.04.2025

Перекуси повинні бути корисними, поживними та здоровими. Це своєю чергою допоможе залишатися в тонусі та бути продуктивними.  

10468
18.04.2025

Порівняно з 2024 роком, більшість товарів подорожчали.

1323
02.05.2025

У житті кожної людини бувають моменти, коли вона звертається до Бога в надії на підтримку, відповідь чи знак.  

363
27.04.2025

Провідна неділя — перша неділя після святкування Великодня.  

5467
22.04.2025

Видання The Week UK з посиланням на колишнього секретаря померлого папи Франциска включило 45-річного кардинала-українця Миколу Бичка з Австралії в перелік кандидатів на посаду нового Папи Римського.

1177
19.04.2025

Які продукти обов’язково мають бути у великодньому кошику, а що освячувати не варто, журналістка Фіртки розпитала у священника Василя Савчина.

2972
02.05.2025

Презентували «Життєпис Івано-Франківська», а саме — другу книгу, яка охоплює період з 1939 по 2022 роки.  

562
01.05.2025

Прем'єр-міністр України Денис Шмигаль повідомив, що Україна та США узгоджують "технічні деталі" перекладу тексту угоди про рідкісноземельні метали та корисні копалини, і вже "найближчої доби" угоду підпишуть.  

414 2
27.04.2025

Президент Володимир Зеленський вважає, що найближчими днями можуть відбутися вагомі зустрічі, які наблизять припинення вогню для України.  

852
24.04.2025

У Лондоні тривають знижені до робочого рівня переговори між Великою Британією, США, Україною, Францією та Німеччиною щодо мирного плану припинення російсько-української війни.  

744
21.04.2025

Наступного тижня команда американського президента Дональда Трампа вирушить до Лондона для перемовин щодо перемир’я в Україні.  

793