Холодні дзвінки: секрети та техніки

Холодними дзвінками називають комунікацію з потенційним клієнтом, який ще не мав справи з певною компанією.

Мета телефонної розмови — продаж товару. Він може бути прямим чи не прямим. Йде мова про купівлю, використання безплатного промокоду, запрошення на презентацію продукту тощо.

Холодні дзвінки є найскладнішим типом залучення клієнтів, їхнє проведення має чимало особливостей. За посиланням https://online.novaposhta.education/ ви можете записатися на повний курс з маркетингу в «Школі бізнесу Нової пошти», де дізнаєтесь все про успішні холодні дзвінки, зможете будувати діалог за усіма правилами та досягати головної цілі — отримання нових клієнтів.

Як розмовляти з людьми, щоб вони ставали клієнтами

Є способи зробити холодні дзвінки ефективними та приємними для обох сторін. Менеджерам бажано проходити навчання, аби зрозуміти, як це працює, що потрібно для досягнення поставлених цілей.

Холодний дзвінок можна перетворити на «гарячий лід», але щоб не чути після вітання фразу «мені це не цікаво», менеджер має вміти працювати зі скриптами — алгоритмами чи сценаріями розмови, які націлені на підвищення ефективності переговорів.

Техніка продажу

У кожного продавця є свої секрети та підходи до розв'язання задач. Ставку можна робити на харизму чи ораторське мистецтво. Завжди звертайте увагу на такі речі:

  • Під час телефонної розмови важливе кожне слово. Людей може не хвилювати, що саме ви продаєте, але вони точно зацікавлені в собі. Умієте привертати увагу, знаходити правильні теми та коректно презентувати їх — отримаєте увагу майбутнього клієнта.
  • Підготуйтесь до дзвінка, зберіть дані про людину. Персоналізація завжди працює.
  • Телефонуйте в хорошому настрої, посміхайтесь (це відчувається навіть тоді, коли ми не бачимо співрозмовника).

Техніка холодних дзвінків будується на психологічних прийомах. Менеджер має бути ввічливим, доброзичливим, використовувати зрозумілі розбірливі слова, не тиснути на співрозмовника.

Якщо абонент не хоче спілкуватись з вами, поважайте його бажання — зупиніть розмову. Не сприймайте відмови на свій рахунок. Людині пропозиція може бути нецікавою за різними причинами, які відбуваються без вашої участі. 

Сценарій холодного дзвінка передбачає реалізацію таких етапів:

  • Самопрезентація.
  • Коротка інформація про клієнта.
  • Приклади вигоди.
  • Відповіді на питання.

Не тягніть час і будьте лаконічними — у вас є приблизно 10 секунд для привернення уваги співрозмовника.

Як перетворювати дзвінки в дії

Холодні дзвінки, про які ви можете детальніше почитати за посиланням https://online.novaposhta.education/blog/sekreti-efektivnih-holodnih-dzvinkiv, можуть призводити до цілі або нічим не завершуватись. Техніка продажів вважається холодною, бо:

  • Дзвінок йде клієнту, який на нього не чекав, не замовляв, можливо, просто не є зацікавленим.
  • Продавець думає, що абонент належить до цільової групи, але знати про це напевно не може.
  • Навіть якщо людина належить до ЦА, не факт, що вона хоче скористатись послугою чи купити продукцію зараз або взагалі.
  • Клієнт може погодитись на щось, а потім зникнути — це не рідкість.

За даними статистики, зі 100 холодних абонентів покупцями стають лише 1–3. Так, мало, але це специфіка такого способу організації продаж, розширення цільової аудиторії.

Спочатку визначте об'єкти, що є пріоритетними. Не треба телефонувати всім підряд. Для отримання найкращого ефекту дані пошуку звужують. Обирайте людей, які з найбільшою ймовірністю зацікавляться вашою пропозицією. Коли зробите програму за типом «максимум», займіться невеличкими цілями. Зберіть відомості про важливих потенційних клієнтів. Підготовка збереже час дзвінків та збільшить шанси на отримання ствердної відповіді.

Подумайте, як можете привернути увагу людини. Якщо вийде зробити це, абонент не покладе слухавку. У вас кілька секунд, тож діяти треба без вагань. Пропонуйте вигоди, дійте тонко, відмовтесь від пресингу, тієї настирливості, що відштовхує. Не просто рекламуйте, а пропонуйте розв'язання проблем. У комплексі це спрацює.

Партнерський матеріал


04.10.2021 2343
Коментарі ()

18.09.2025
Діана Струк

Чому ми хворіємо з настанням осені та чи є ефективними народні методи профілактики хвороб, журналістці Фіртки розповіла імунологиня, доцентка ІФНМУ Галина Курилів.

767
16.09.2025

Попри російсько-українську війну, що триває з 2022 року, туризм на Івано-Франківщині не просто виживає, але й активно розвивається.    

478
14.09.2025
Вікторія Матіїв

Олексій Солоданюк загинув 23 серпня 2023 року на Запорізькому напрямку. Сім'я Солоданюк родом з Черкащини, але останні дев'ять років проживали у Києві. Після загибелі чоловіка Катерина разом з дворічною донечкою Соломією переїхали в Івано-Франківськ.  

1754
09.09.2025

Чому історичні скарби під загрозою?

1468
05.09.2025
Вікторія Косович

Як в Івано-Франківську справляються з викликами в умовах війни, які інфраструктурні проєкти реалізовують та що планують після перемоги, Фіртка поспілкувалася з заступником мера, директором департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Михайлом Смушаком.

1424 1
01.09.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки розпитала шкільну практичну психологиню Віталію Саламащак про те, як війна впливає на емоційний стан учнів, які методи допомагають дітям впоратись зі стресом та тривожністю і що батькам і вчителям варто знати, щоб підтримати дітей у цей непростий час.

1288

Свого часу транзитом на Тибет вдалося відвідати Непал та його столицю Катманду. І за ці кілька днів вісім років тому склалося враження, що непальці багато в чому подібні до українців.

544

Некромантія — це про культуру. Культура, яка по суті є рекультивацією, стає просто культом смерті. Ніби логічно — чим більше мудрості, тим більше любови до смерті. Або ж сили й наснаги її прийняти. Це культ або ж ритуал.

562

Ще недавно приналежність до певної конфесії визначали також за однією ознакою, вважаючи, що православний священник має бороду, а католицький — з поголеним обличчям.

808

Цього дня, рівно 148 років тому, 22 серпня 1877 року народився мій прапрадід Самійло Головенський. Він був козацького роду, заможним, володів 30-ма гектарами поля та млином. В радянські часи його назвали «куркулем».

1878
16.09.2025

Добра тарілка — це не дієта, а насолода: страви, які радують очі, душу і живлять тіло. Навіть простий перекус може стати маленьким ритуалом, що заряджає позитивом на кілька годин уперед.  

240
10.09.2025

Час останнього прийому їжі може впливати на здоров’я не менше, ніж її склад.  

1284
06.09.2025

Сіль супроводжує людство тисячоліттями. Колись вона була «білим золотом», за яке воювали й платили цілими статками, а сьогодні часто стає об’єктом звинувачень у шкоді для здоров’я.  

769
16.09.2025

Простий образ сіяча й зерна розкриває глибоку істину: від нас залежить, чи проросте й принесе плід те, що ми чуємо й сприймаємо.

234
09.09.2025

Християнська родина — це не лише осередок любові й підтримки, а й «домашня Церква».  

1456
05.09.2025

Вірян запрошують на прощу до Погінського монастиря, що на Прикарпатті.  

1043
03.09.2025

Мер Івано-Франківська Руслан Марцінків підтримав позицію Українського католицького університету щодо враховування світоглядних критеріїв при відборі студентів на програму з проживанням у колегіумі.  

1616 1
16.09.2025

Суди викривають байдужість місцевих рад до збереження історичних пам’яток.  

426
16.09.2025

Непал є країною, де домінують ліві політичні погляди. Загалом воно й не дивно, оскільки саме в Непалі народився сам Будда Гаутама.

615
04.09.2025

В Пекіні відбувся найбільший в історії Китаю військовий парад, присвячений 80-літтю завершення Другої Світової війни.

1248
01.09.2025

FP-5 «Фламі́нго» — українська крилата ракета великої дальності. Перші фотографії ракети опубліковані 17 серпня 2025 року. Пізніше оприлюднені її технічні дані свідчать, що українська ракета вдвічі перевищує як дальність, так і вагу бойової частини знаменитих американських «Томагавків». При цьому вона приблизно вдвічі дешевша за американські ракети.  

1559
23.08.2025

Лише в серпні поточного року українськими дронами були вражені, деякі по кілька разів, сім великих нафтопереробних підприємств Росії та інша інфраструктура. Загалом враженими виявилися підприємства, які забезпечують 14% ринку пального Росії.  

1046