Я не підприємець з пелюшок, - власниця консалтингової компанії розповіла, як розвиває у Франківську бізнес

"Приймаємо виклики, фокусуємося на цілях бізнесу та надаємо увагу деталям". Саме з таким кредо  в Івано-Франківську працює консалтингова компанія A-Prostir, яка надає маркетингові та рекрутингові послуги для бізнесу.

Основна місія компанії – сприяти клієнтському успіху через ефективні маркетингові та hr-рішення. Як заснувалася, що робить та як розвивається консалтингова компанія A-Prostir Фіртці розповіла власниця Ірина Стецевич.


З чого все почалося?


У справі Ірини все починалося з нуля – займалася рекрутингом спочатку, не маючи власного офісу. Згодом почала розвивати цей напрям і створила власну рекрутингову компанію. Наразі в Івано-Франківському регіоні A-Prostir – єдина компанія, яка професійно займається рекрутингом. В основному підбирають менеджерів середньої ланки.

«Після того, як я серйозно зацікавилася цією сферою, компанія стала розвиватися, рости, налагодилися процеси, у мене з’явилася нова любов – маркетинг. Маючи добрі контакти з керівниками бізнесу та розуміючи, що їм потрібно, ми вирішили розпочати новий напрям. Почалося все через навчальні проекти, а згодом ми дійшли до комплексного маркетингового обслуговування.»

Далі Ірина почала розвивати цей напрям паралельно із hr. І якщо в рекрутингу вона знала, що робить, то в маркетингу було складніше – спочатку була  сміливість та амбіції, а потім з’явилися знання.

«Якщо говорити про шлях становлення нас, як маркетингової агенції, то ми пройшли його методом проб та помилок. Років два назад мені здавалося, що я знаходжуся в найнижчій точці. Відчувала, що у порівнянні з початком роботи нічого не знаю і треба набиратися нових знань. З цього і почали більше вчитися. Зараз приємне відчуття від того, що знаєш та вмієш вже багато.»


Робота компанії


Штат компанії невеликий, є можливість працювати з деякими спеціалістами дистанційно. Власниця заохочує фріланс і взагалі дуже гнучка в керуванні, головне результат. Також в разі потреби, залучають фахівців на проектну роботу.

«Компанія займається побудовою успішної маркетингової стратегії, яка націлена на досягнення найвищих результатів вашого бізнесу.Створення унікального фірмового стилю, який не тільки приверне увагу споживачів, але і збільшить цінність бренду. Просування компанії у соціальних мережах для залучення нових та утримання постійних клієнтів, підтримання іміджу бренду.»

Крім того, створюється не тільки красивий дизайн та чистий код, але й побудова сайту відповідно до маркетингових цілей компанії. A-Prostir забезпечує підбір, впровадження та оптимізацію комплексних digital-рішень, які підійдуть саме обраній компанії, проводить багато персоналізованої роботи. Вирішення всіх маркетингових задач, які необхідні для ефективного розвитку бізнесу.


Важкий проект


Зараз компанія успішно працює та надає професійні послуги. Проте, так було не завжди.

«В нас був дуже великий проект. Дивлюся назад і розумію, як ми могли недолуго робити деякі речі. Коли прощалися з клієнтом, я зрозуміла, що нічого не можна змінити. Це втрата часу, усвідомлення, що нічого вже не можна зробити. В такий момент опускаються руки.»

Після цього декілька місяців керівниця компанії боялася брати амбітні проекти. Проте, з часом зробила висновки і зрозуміла, що важливо контролювати свої амбіції, розвиватися. Відновити робочий азарт допомогло навчання.


Навчання і розвиток


Відповіді на свої вагання пані Ірина шукала у буквальному сенсі скрізь – у розмовах з друзями, фільмах, але найбільше у навчанні. Керівниця компанії надала перевагу тренінгам організованим Центром інформаційної підтримки бізнесу (ЦІПБ) у Франківську .

«Навчання дає підвищення компетенції, розуміння необхідності впровадження нових ідей, що в компанії, що в роботі з клієнтами. Воно підвищує кваліфікацію загалом, систематизує всі знання. Крім того, дуже важливо слухати "якісних" людей - програма і її побудова мають велике значення.»

Ініціатива Європейського Союзу EU4Business, а саме та її частина, яку імплементує ЄБРР, спрямована на підтримку та розвиток малих і середніх підприємств (МСП) шляхом проведення тренінгів, надання консультацій та адресної підтримки підприємствам, надання консультацій для виходу на експортні ринки та багато інших можливостей. За підтримки ЄБРР в рамках реалізації ініціативи ЄС EU4Business також створено мережу Центрів інформаційної підтримки бізнесу (ЦІПБ) по всій території Україні, базою для яких виступили місцеві організації, що вже працюють з МСП. ЦІПБ, працюють в 15 регіонах країни для надання інформації бізнесу про існуючи для нього можливості на ринку.Всі вони працюють над поліпшенням поінформованості МСП про цінність зовнішніх порад для розвитку бізнесу.

«Я проходила короткотермінові курси – найбільше у сфері hr та маркетингу. Завдяки навчанню я змогла стати успішним підприємцем, без навчання це було б не можливо. Я здобула необхідні знання, навички і контакти.»


Застосування знань і розвиток


Усе, що набуває на тренінгах Ірина широко використовує у всіх сферах свого бізнесу. Найкращі результати для  компанії – це хороші продажі у її клієнтів.

«Великі масштаби, філіали  – це не моє. Я працюю "вглиб". Мій напрямок горизонтальний - цікавіші і амбітніші проекти для мене кращі, ніж щось масштабне. Проте, пробуємо маленькими кроками йти на Київ і в інші області, але в основному сконцентровані на нашому регіоні. Найбільшою своєю перевагою вважаємо гнучкість, з нами можна близько спілкуватися, ми мобільні. Наша цільова аудиторія – власники сталих бізнесів. Їх цікавить комунікація тет-а-тет. Так легше вирішувати питання. Наразі, франківського ринку нам достатньо. Більші кроки робимо, але це радше для галочки та щоб потішити амбіції.»

В подальшому Ірина планує ще вчитися. Надзвичайно хоче потрапити на чергові тренінги, має бажання постійно розвиватися.

«Є підприємці від Бога, які приймають ключові і правильні рішення. Про себе я такого не можу сказати. Я колись була найманим працівником, я не підприємець з пелюшок. Завдяки навчанню я змогла собі дати оцю силу. Багато моїх професійних речей є набутими. Без навчання це було б просто не можливо.»


06.09.2019 Люся Грибик 5430 3
Коментарі (3)

19.06.2025
Катерина Гришко

На початку червня 2025 року провели тендерні конкурси на роботи в навчальних закладах на суму майже 40 мільйонів гривень. Фірми відомі та мають кримінальні справи.  

194
16.06.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки поспілкувалася з керівником Івано-Франківського театру Ростиславом Держипільським, щоб дізнатися, як театр живе і працює під час війни, як народжуються нові вистави, які міжнародні проєкти підтримують українське мистецтво, а також про виклики сучасності і непересічну силу мистецтва в непростий час.

1627
14.06.2025
Вікторія Матіїв

Напередодні Всесвітнього дня донора крові Фіртка поцікавилася, скільки прикарпатців регулярно здають кров, яка підготовка й процедура донації, розпитала у лікарки-трансфузіологині Прикарпатського обласного центру служби крові Марти Щирби, як на потреби крові вплинула війна.  

1174
12.06.2025
Тетяна Дармограй

У першому півріччі 2025 року мобілізацію на Івано-Франківщині проводили з використанням нових електронних систем та оновлених процедур. Які зміни в мобілізації діють та що ще планують удосконалити, розповідає Фіртка.

6588
10.06.2025
Павло Мінка

Калуш зіткнувся з енергетичною та екологічною кризою — мільйонні збитки та виснаження підземних вод загрожують питному водопостачанню міста.  

1796
05.06.2025
Олег Головенський

Про сучасні загрози, що потребують нової парадигми підготовки управлінців і фахівців та про нову освітню програму «Національна безпека», Фіртка поспілкувалася з куратором програми, професором кафедри публічного управління та адміністрування Василем Остап’яком.

2143

Глибше за інших пірнули гностики перших століть християнської ери. Вони дійшли принципового висновку: таємниця часу сусідить з таємницею Бога. Сусідить так близько, так щільно й невіддільно, що її пізнання майже напевно відкриває браму Творця, як найбільшої з таємниць.

248

Світ змінився до невпізнаваності зі стрімким розвитком технологій ми наче живемо у майбутньому. І водночас існують традиції, яким сотні років. Одна з таких  релігійних традицій — це шанування мощей святих у християнстві.

801

Ані висока освіченість, ані шляхетна спадковість, ані залучення до незлобивих віровчень не породжують усвідомленого гуманізму «просто так».

904

Звичайно знаковою подією у християнській сім`ї є перша сповідь і причастя дитини, але  цю важливу сакральну подію  батьки часто нівелюють, зміщуючи акценти з важливого на другорядне.  

1475
12.06.2025

Все більше людей відмовляються від дієт і переходять до інтуїтивного харчування — підходу, що вчить слухати тіло, а не рахувати калорії.  

554
08.06.2025

Здорове харчування не лише підтримує фізичний стан, а й допомагає залишатись стійкими перед труднощами та випробуваннями.  

1640
02.06.2025

На Прикарпатті завершується весняна посівна кампанія.  

1531
16.06.2025

У селі Гошів, що на Івано-Франківщині, на Ясній Горі розташований монастир Чину святого Василія Великого. Зокрема, на дзвіниці Гошівського монастиря знаходиться один з чотирьох карильйонів України.  

443
13.06.2025

Старий сидів біля оазису, біля входу в одне близькосхідне місто. До нього підійшов юнак і запитав...

3533
07.06.2025

Восьмого та дев'ятого червня християни відзначатимуть свято Трійці.  

3667
01.06.2025

У селі Гошів, що на Івано-Франківщині, на Ясній Горі розташований монастир Чину святого Василія Великого. Зокрема, на дзвіниці Гошівського монастиря знаходиться один з чотирьох карильйонів України.  

7242
16.06.2025

В Івано-Франківську з 15 по 20 червня відбуватиметься Шекспірівський фестиваль, організатором якого є Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка.   

457
19.06.2025

Депутати Верховної ради України 18 червня 2025 року підтримали в цілому законопроєкт № 11469 про множинне громадянство.   

208
16.06.2025

Більше довіряють Президенту мешканці Заходу — серед них 73% довіряють Володимиру Зеленському проти 61-63% в інших регіонах.  

955
15.06.2025

На думку прем'єр-міністра Польщі Дональда Туска, протистояння між Ізраїлем та Іраном переростає в повномасштабну війну в регіоні.  

378
10.06.2025

Більшість мешканців західних областей — 60% — усе ще готові терпіти війну стільки, скільки буде потрібно. Утім, це на 19% менше, ніж у лютому 2024 року.  

587