Схему руху в Івано-Франківську допоможуть розробити німецькі спеціалісти

 

Саме на дороги чи не найбільше нарікають івано-франківці. І на затори на вулицях, і на неякісні ямкові ремонти. Влада ж обіцяє, що з січня розпочнеться розробка нової схеми руху транспорту в Івано-Франківську. Здійснюватимуть її фахівці Німецького товариства технічного співробітництва GIZ, із яким місто вже мало спільні проекти. За два роки експерти проаналізують причини пробок в Івано-Франківську. Враховуючи досвід європейських міст, запропонують придатну для міста схему руху, що включатиме і нові тролейбусні маршрути, і транспорті розв’язки, і мости ( два на дві річки замало).

 

«Проект повинен вивчити щоденний рух в Івано-Франківську всього транспорту. Можливо, продумати правильну його розв’язку, односторонній рух, збільшити кількість смуг, будівництво додаткових мостів. Можливо, виробити рекомендації, чи доцільно нам мати такий транспорт, як ми називаємо, «пижики», чи замінити на великогабаритний. Цей проект має також за мету пошук інвесторів, які могли б забезпечити покращення громадського транспорту в Івано-Франківську», – зазначає начальник управління економічного та інтеграційного розвитку міськвиконкому Богдан Білик

 

За його словами, для Івано-Франківська проект GIZ буде безкоштовним. Та наступний крок – будівництво транспортних розв’язок, нової тролейбусної лінії, придбання 12 нових тролейбусів потребуватиме майже 80 мільйонів гривень. Плюс ремонти доріг, на які в міському бюджеті постійно бракує коштів.

 


Радіо Свобода


03.01.2013 2811 20
Коментарі (20)

Славко 2013.01.03, 12:45
А цікаво, що сталось з попередньою схемою руху, яку, ще зовсім недавно, розробляв якийсь львівський дорожній інститут, за досить немаленьку купку міських грошей. Чи може тут суть не в схемах руху транспорту, а в схемах руху бабла в кишенях розробників?
Славко 2013.01.03, 12:48
ще одне забув... а яким чином рекомендації німецьких шпеціалістів про необхідність ще декількох мостів через річку, допоможуть знайти гроші для їх візуалізації в реальності?
СІЧ 2013.01.03, 12:56
Славкові звичайно подяка,а ось щось відповіді не чути...,чи може та вся балачка коту під хвіст,а люди як завжди в ...........і.Фіртко!я думаю за таке не забануєте,ви ж у нас демократи!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Опа 2013.01.03, 13:09
Ось так треба вирішувати транспортні проблеми міст: РЕВОЛЮЦІЯ В МІСТІ: Унікальний досвід мера Боготи http://firtka.if.ua/?action=show&id=19883 Місто для мешканців і гостей, а не для машин!
Залізняк 2013.01.03, 13:21
Черговий обман. Хто відповість за попердні бюджетні витрати на пректи по зміні руху, які нічого не покращили. Це саме буде і тепер. Тут і без німців зрозуміло, що без будівництва нових мостів, доріг , транспортних розвязок трансспотрну проблему в місті невирішити. Питання лиш в тому , а звідки взяти стільки коштів. А язиком працювати легко.
Chieftl до Залізняк 2013.01.03, 14:41
По-перше, для всіх цих "мостів, доріг , транспортних розвязок" потрібні мільярди і мільярди гривень. Де їх знайти? І це тільки для околиць. По-друге, в центрі де найбільші затори в любому випадку не вистачить місця для доріг, розв'язок і парковок. Навпаки в більшості європейських міст центр пішохідний. Навіть німці не можуть собі дозволити по коштам те що хочуть наші водії - тому активно розвивають громадський і велотранспорт.
Chieftl 2013.01.03, 14:59
До речі, в мережі легко знайти документи від даної організації GIZ, наприклад: http://www.mobilnist.org.ua/ua/downloads/doc_download/46-------------.html (Корінний поворот в європейському паркуванні: від облаштування до обмеження паркомісць)
Славко 2013.01.03, 16:35
Chieftl, а для того щоб синхронізувати роботу двох-трьох світлофорівна одній вулиці, щоб рушивши на зелене не ставати через сто метрів знову на червоне - потрібно мільярди? А нормалізувати ситуацію з стихійними парковками - це також мільярди? А слабо подумати і не давати бездумно дозволи забудовувати торговими центрами будь-яку вільну площу до якої взмозі дотягнутись, яку до-речі можна було б використати для паркінгів або інших потреб саме громади, а не забудівника і компанії причетних. Може це все німці мають приїхати і замість нашого виконкому цим усім зайнятись?
Chieftl 2013.01.03, 17:45
Ви не переплутали? Я про світлофори нічого не писав, і проти них не виступав. Світлофори однозначно треба настроювати, але по-перше це дасть приріст десь 15%, не більше. По-друге, щоб система працювала треба їздити за правилами, а не так як зараз - став посеред перехрестя і заблокував усі напрямки. На рахунок стихійних стоянок - повністю підтримую, влада дивиться крізь пальці. На рахунок ТЦ не все так однозначно: комусь потрібні паркомісця, а комусь - піти за покупками. До речі, за останні 20 років щільність забудови зросла десь на 5-10%, а кількість авто збільшилося в 4 рази. То що є основною причиною відсутності місця? Крім того торгові центри набудували переважно на околиці, причому з великими паркінгами. У центрі я категорично проти спорудження нових ТЦ, але будемо відвертими - якби взагалі нічого не будували, то паркомісця теж закінчилися б, тільки на кілька років пізніше. За прогнозами нас чекає збільшення кількості авто ще в 2 рази найближчі 10-15 років.
Славко 2013.01.03, 18:42
Кажете трафік пришвидшиться всього на 15%? Дійсно, ще не вистачало щоб заради такої дрібниці наші комунальники перенапружувались, вони ж глобальними проблемами зайняті - русла річок(доріг) змінюють. )) Створити паркомісця які відтягнуть проблему всього на кілька років? - правильно - нафіг! Все одно ж рано чи пізно і ці парковки закінчаться, то ж навіщо їх взагалі робити? Щільність забудови зросла і машин більше стало? - ото бідоська - все раптом і одразу звалилось на голову мерії, якось навіть уявити і спрогнозувати собі таке ніхто не міг, прям стихійне лихо... Правда є питання - нафіга взагалі мерія і ще ціла купа поважних контор, які щось там дозволяють, планують і виділяють - якщо все так стихійно, неконтрольовано і не прогнозовано...
Славко 2013.01.03, 18:48
Я це все до того, що перед тим як глобальні питання всесвіту братись вирішувати (плани руху, мостів, мільярдів...) може б спробували хоча б зробити хоч щось маленьке, не вимагаюче мільярдів, типу світлофорів, парковок-стоянок, розмітки і ще цілої купи "дрібничок" на 5-10%.
Chieftl 2013.01.03, 19:07
Знову ви мені приписуєте, те чого не було. Я чітко писав "Світлофори однозначно треба настроювати", просто нагадав, що проблема вирішиться тимчасово, а що буде далі, треба думати вже зараз. Щодо парковок: у людей є дуже багато різних потреб крім парковки. Повністю заборонити будувати ТЦ - це теж саме, що заборонити купувати нові авто (майже як в СРСР робили). На рахунок того, що це все можна було спрогнозувати, то це вірно, але поясніть-но: як збільшити кількість паркомість вчетверо, а згодом ще вдвічі? Це не вдалося навіть в країнах Західної Європи, тому парковка там майже всюди платна і активно вкладають в громадський транспорт. На всяк випадок ще раз нагадаю, що я не проти настроювання світлофорів, розмітки і т.д. :)
Chieftl 2013.01.03, 19:09
"може б спробували хоча б зробити хоч щось маленьке, не вимагаюче мільярдів, типу світлофорів" - так я про це з самого початку і писав! Парковки окреме питання - парковок на вулицях в центрі будь-якого європейського міста не вистачає. Зовсім різна ситуація, коли є 60 авто на 1000 мешканців як було в СРСР і 500 як є в Європі. А якщо будувати підземні - хто у нас готовий платити 5-10 грн за год?
Chieftl 2013.01.03, 19:14
Влада має в першу чергу порахувати і оприлюднити скільки, куди і як люди їздять. Також порахувати і оприлюднити скільки коштують всі елементи необхідної транспортної інфраструктури. Нам всім би стало значно зрозумілише, яка ситуація і що можна змінити. Але цим ніхто не займається, може хоч з німцями щось вийде.
ми 2013.01.03, 20:54
Так ПАН Саєвич відколи на посаді і відтоді все розробляє схему руху автобусів в одному з інститутів України – а «воз і нине там»!!! Чи може він знав, що рано, чи пізно – німці зроблять. Але я так багато не заказую – хай впорядкують рух і стоянку, від Коновалься, по вул С.Стрільців до Мельника. А тоді можна в щось повірити, а так це все бред)))
Славко 2013.01.03, 20:38
"може хоч з німцями щось вийде" - )) іншими словами, влада привселюдно визнає свою некомпетентність і нездатність контролювати ситуацію! Потім хвалиться що прийде мудрий дядя німець, і тикне пальцем де і що робити. Тоді в мене є ще одне запитання - скільки коштує утримання міськвиконкому вцілому? Можливо є сенс, за ці самі гроші винайняти німецьку управляючу контору, яка буде виконувати адмін обов"язки набагато краще ніж Віктор Андрюсович і Ко? А можливо ще й дешевше обійдеться ;)
Славко 2013.01.03, 20:44
Я от що ще подумав - такими темпами, скоро жеки будуть винаймати австрійські інститути для складання технологічних схем прибирання тротуарів від снігу а дахів від бурульок, дорожники будуть замовляти в Мюнхені дисертації на тему латання дірок в асфальті без використання асфальту, а тепловики будуть невзмозі латати труби, доки не отримають наукове обгрунтування впливу корозії на поверхню труби в умовах українського чорнозему...
ми до опа 2013.01.03, 21:19
Шановний!!! Так він хотів щось зробити! А у нашої любої гілки Влади тільки чуєш: « Що немає грошей і тоді йде в наступ - стара Влада - нова Влада» І на тому все закіньчується ))) Може не так? А ніхто не пропонує вихід з ситуації. На рахунок спеціалістів – то моя думка така, хай у нас на Україну буде один вуз – але з нього щоб виходило мало но якісних спеціалістів - ніж багато , а толку мало. Крім мату і курива – більше нічого. Може я помиляюсь ?)))
мешканка 2013.01.03, 21:29
Щоб хто не зпроектував ми зразу будемо пікетувати, ми ж демократи - свобода дій і думок. Так що це все не для нас. Нам чим гірше - тим краще.
МІСЬКО 2013.01.04, 03:53
Хлопці то не маленька купа грошей то 400тис.грн.заплачених львівському інститут. Чому мовчать правоохоронні органи та ЗМІ?!
24.11.2025
Анна Марущак

Рецидивісти зі строками за вбивство, “смотрящі” за містами й колоніями, ув’язнені, які й досі керують “общаками” через контрабандні телефони, та наркоторговці потрапили в епіцентр резонансних кримінальних проваджень про вимагання, шахрайство та побиття.  

4913
21.11.2025
Тетяна Ткаченко

Волонтерка Вікторія Сакун двічі змушена була залишати дім через російську агресію. Вперше — у 2014 році з окупованого Донецька, вдруге — після початку повномасштабного вторгнення у 2022-му.    

1078
18.11.2025
Вікторія Матіїв

«Володя був справжнім українцем, гордився своєю кров’ю і ніколи не кидав слів на вітер», — згадує Вікторія Петрук свого чоловіка, полеглого захисника Володимира Петрука.  

4955
14.11.2025
Анастасія Батюк

У серці системи обліку транспортних засобів України таїться вразливість, яка може паралізувати життя тисяч автовласників.

6995 9
07.11.2025
Павло Мінка

На Франківщині ситуація гостра: регіон — один із найлісистіших в Україні, з Карпатськими лісами, які є частиною заповідників. 

2870
02.11.2025
Діана Струк

В інтерв'ю Фіртці представник Уповноваженого з прав людини в Івано-Франківській області Віталій Вербовий розповів, як родини безвісти зниклих можуть діяти за особливих обставин, як громади допомагають їм і що змінилося в системі сповіщення.    

1643

Епіграфом до цього тексту візьмемо фрагмент з «Мандрів Гулівера», в якому Джонатан Свіфт устами Гулівера розповідає господарю — Гуїгнгнму про суддів та адвокатів тогочасної в Англії.

2354

Війна в Україні докорінно змінила суспільство у багатьох сенсах, з’явилось багато соціально активних молодих людей з інвалідністю, і впровадження інклюзивності набрала обертів та активно реалізовується на багатьох рівнях. 

533

Корупція, розкрадання  грошей в воюючій країні – справа мерзенна і така, що заслуговує жорсткого осуду та жорстоких вироків. Це без сумнівів і на поверхні. Але тут ми спробуємо піднятися над площиною очевидної реальності і додати трішки 3D, тобто тримірності.

2612

Чому у світі так багато ненависті та злості? Над цим думали так само багато філософів. Чи теологів, релігієзнавців, чи вірусологів.

1094
20.11.2025

Овочі родини капустяних належать до найкорисніших для здоров’я. Дієтологи пояснили, яку користь мають броколі та брюссельська капуста, чим вони відрізняються і яку з них краще додати до свого раціону.

850
16.11.2025

Замість обмежень, радять зважати на контекст, баланс у раціоні та якість продуктів.  

2299
11.11.2025

Війна та стрес суттєво впливають на харчові звички.

6584 2
20.11.2025

Нерідко молодь стверджує, що можна вірити в Бога, втім не ходити до храму.  

12121
16.11.2025

Простий образ сіяча й зерна розкриває глибоку істину: від нас залежить, чи проросте й принесе плід те, що ми чуємо й сприймаємо.

1273
11.11.2025

У Музеї мистецтв Прикарпаття стартував проєкт з оцифрування костелу Пресвятої Діви Марії XVII століття.

8153
08.11.2025

Вінчання — особливий релігійний обряд, який символізує об'єднання двох людей в шлюбі перед Богом.  

9132
20.11.2025

Вручення дипломів та премій лауреатам, а також нагородження ювілейною медаллю Івано-Франківської обласної ради «100 років від дня народження Опанаса Заливахи» відбудеться 24 листопада.

613
17.11.2025

Колишній держсекретар США Майк Помпео став членом наглядової ради української оборонної компанії Fire Point.  

640
10.11.2025

П'ятого листопада Нью-Йорк обрав собі нового мера. Ним став 34-річний Зогран Мамдані, представник лівого крила Демократичної партії США, популіст та «прихильник ХАМАС».

1234
04.11.2025

На саміті АТЕС у Південній Кореї президент Китаю Сі Цзіньпін під час обміну подарунками подарував президенту південної Кореї Лі Чже Мену два флагманських смартфони Xiaomi китайського виробництва.

1089
02.11.2025

Китай «західним» розумом і логікою не зрозуміти. Ліберальна західна демократія з її публічністю та відкритістю не притаманна Китаю.

1544