
З 17 березня до 3 квітня АТ «Прикарпаттяобленерго» обмежує особистий прийом споживачів через Центри обслуговування клієнтів, Інформаційно-консультаційні центри.
Обмежується доступ відвідувачів до центрального офісу компанії та офіси філій, пише Фіртка.
За рекомендацією Уряду на час карантину компанія переходить в режим дистанційної комунікації.
Отримати фахову консультацію з питань розподілу електричної енергії чи надіслати документи можна дистанційно:
- Через кол-центр: 0 800 50-40-20 або (0342)59-40-20 (цілодобово);
- Телефоном: (0342) 59-45-59 (понеділок – четвер: з 8 до 17 год, обід з 13 год до 14 год; в п’ятницю: з 8 до 16 год, обід з 13 год до 14 год);
- Електронною поштою для звернення: iks@oe.if.ua;
- Через сервіс Персональний кабінет.