
За 2019 рік до служби надійшло і зареєстровано 30 608 звернень. В середньому це складає близько 84 звернення на добу або 3.5 звернення на годину - тобто кожні 15 хвилин.
Про це під час засідання виконавчого комітету розповіла начальник служби оперативного реагування «15-80» Зореслава Гелеван, пише Фіртка.
Для порівняння: у 2018 році така цифра складала 20 254 звернення (або 56 звернень на добу). Ця кількість дуже варіюється в залежності від аварійних ситуацій, відключень або опалювального сезону.
"Завдяки вдосконаленому програмному забезпеченню «Visual Service», ми приймаємо й інтернет-звернення через інтернет-портал 1580 (цього року з червня зареєстровано 188 звернень). І ще одне джерело надходжень скарг – електронна пошта. Всі звернення на електронну пошту реєструємо в програмному забезпеченні. Якщо раніше до нас зверталася (переважно) категорія старших людей зі стаціонарних телефонів, то тепер збільшилась кількість дзвінків із мобільних телефонів, оскільки лише у нас (з усіх комунальних служб) є мобільний зв'язок («Київстар» та «Водафон»). Порівняно з 2018 роком цей сегмент звернень надто збільшився", - розповіла Зореслава Гелеван.